Monday 13 October 2014

Cabaran 7 Hari Blog : Hari 6 | Restoran Kegemaran Saya

Kalau cakap bab makan .. laju je anak tekak ni kalau menelan.
Jadinya cabaran masih diteruskan di hari ke 6 : Restoran kegemaran saya.

Nak kata saya rajin makan kat luar tak jugak,.. tapi ade la ..
Tapi setiap kali waktu rehat selalunya akan melepak restoran nih.

Restoran nya adalah MEE REBUS RAMLI.

sangat popular untuk warga PERAK.. 
Mee Rebus nya sangat sedap.. 










tapi saya hanya suka NASI AYAM nye.. heee.. SEDAP KOME...!!



Tentang >> Vitamin Vs Morning Sickness
Suppliment untuk bersalin secara Ceaser >>> BERPANTANG VS CEASER

Kalau anda berminat nak beli barangan Shaklee atau nak jadi Ahli Shaklee hubungi saya MAI 019-5994461



Mai AtiQah (ID 921605) - Pengedar Shaklee Perak
No Tel: 019-599 4461
Email: myka_terabytes@yahoo.com
COD area: Batu Gajah, Sri Iskandar, Lahat, Sungkai, Slim River, Ipoh,
POS LAJU Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Shiny Gold Star