Thursday 9 October 2014

Cabaran 7 Hari Blog :Hari 4 | Vitamin Shaklee Yang Pertama Kali Saya Makan

Vitamin Shaklee Yang Pertama Kali Saya Makan

Nak di jadikan cerita.. 
11 tahun yang lepas saya telah mengalami kemalangan jalan raya. time tu sedang membonceng motosikal yg dibawa oleh abang saya untuk hantar saya ke pusat tuisyen . 

akibat malam jalan gelap. abang saya terlanggar anjing hitam (secara jelas saya tak nampak anjing tersebut) macam MISTIK kan? dan akibat hentakan yang kuat saya terpelanting ke tengah jalan.. ok.. TENGAH JALAN . bayangkan kan saya nampak lampu kereta dari kedua2 arah.. ALLAH telah menyelamatkan saya dengan bantuan orang2 yang berada di tempat kejadian.. Alhamdulillah.. 

Time tu Malam Israq Mikraj. saya dikejarkan ke hospital Batu Gajah. masuk dalam wad kecemasan. Bila hantar X-Ray. nak tahu apa jadi? 

Report menyatakan saya Patah tulang di L1 & L2 dan retak dipinggang. Masa ni rasa nak nangis.. Syukur Alhamdulillah tak serius sebab tak memerlukan pembedahan .. 


L1 & L2 tu bahagian yang patah....
hanya kena simen je.. ok simen. dari bahagian dada smpai pinggang. bayangkan.. badan kena simen. huh... nasib baik ayah sayangkan anaknya.heee pakai simen yg jenis fiber (betul ke ejaan ni? hahah ) tak pakai kapur kalau tak nayer je menggaru. dan sekali lagi Syukur , Mak saudara Seorang Pakar Tulang telah membantu dgn menukar simen tersebut kepada jaket. baru sedap pakainya. 

dan disebabkan ini aktiviti sangat terhad. selama 6 bulan pakai jaket tu. dan setelah tamat pengajian di politeknik dan telah berkerja semakin hari terasa sakit2 kat bahagian pinggang dan belakang. 

saya pun usaha mencari jalan penyelesaian ... iaitu Vitamin Ostematrix. Alhamdulillah setelah diamalkan.. rasa sakit sengal berkurang. sebab saya mendapat kalsium yg cukup!dan tidur yang lena! no sembelit ! mesti korang tak percaya kan? .. siapa ada masalah tulang , buang air besar tak lawas , tidur terganggu .. cuba Ostematrix Shaklee.. In Shaa Allah.. saya yang alami.. saya yang rasai, jadi saya ingin berkongsi dgn anda semuaa.... 



Suppliment untuk bersalin secara Ceaser >>> BERPANTANG VS CEASER

Kalau anda berminat nak beli barangan Shaklee atau nak jadi Ahli Shaklee hubungi saya MAI 019-5994461



Mai AtiQah (ID 921605) - Pengedar Shaklee Perak
No Tel: 019-599 4461
Email: myka_terabytes@yahoo.com
COD area: Batu Gajah, Sri Iskandar, Lahat, Sungkai, Slim River, Ipoh,
POS LAJU Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Shiny Gold Star