Thursday 9 October 2014

Cabaran 7 Hari Blog :Hari 3 | Apa Yang Ada Dalam Handbag Saya

Cabaran 7 Hari Blog , Apa Yang ada dalam handbag saya?? 
anda semua rasa ada apa??

terasa tercabar bila melakukan cabaran ni... hahhaaa
handbag dan wanita memang KEMBAR.. sebab nya tanpa handbag rasa jalan di awangan.. heee

Jom terjah apa yg ada dalam handbag saya.

nampak sangat berseleraknya.. tak leh susun atas meja. nanti bos nampak..hahaha
  • purse : wajib sewajib nya ada. sebab segala pengenalan diri ada dalam tu termasuklah wang ringgit.
  • manual pump madela: ni pon wajib ya.. sbb harus pump bila tiba masa nya. 
  • plastik beg : untuk simpan susu yg dah di pump tadi. kalau takde nak simpan kat mana kan? heee
  • gincu : walaupun saya jarang guna gincu. tpi standby je dalam beg.. 
  • vaseline : hari tu g pasaraya. ada sale buy 1 free 1. ate beli le letak dalam beg.. utk beratkan beg rasanya.. hahaha
  • pen: nampak x kat ceruk tu? pen ni paling penting ye. nak tulis2 bagai...  
  • buku kecik : disebabkan dia kecik. dia taknampak kan? hahaha yang ni harus ada dalam beg. sebab nak catit setiap masalah client dan vitamin apa yg nak dicadangkan.. 
dan sampah sarap.. kertas2 resit pas g pasaraya ada je dalam handbag tu. setiap hujung minggu saya akan bergotong royong seorang diri untuk mengemas kini handbag..hee
 

apa pula ada dalam handbeg korang? jom share...... 


Kalau anda berminat nak beli barangan Shaklee atau nak jadi Ahli Shaklee hubungi saya MAI 019-5994461





Mai AtiQah (ID 921605) - Pengedar Shaklee Perak
No Tel: 019-599 4461
Email: myka_terabytes@yahoo.com
COD area: Batu Gajah, Sri Iskandar, Lahat, Sungkai, Slim River, Ipoh,
POS LAJU Seluruh Malaysia




No comments:

Post a Comment

Shiny Gold Star